the update

detta inlägg är dedikerat till pappa och helén som tjatar på mig om att jag inte skriver blogg tillräckligt ofta, så jag känner pressen såhär på en fredagskväll efter massa vin och gör en uppdatering.

soooo, what´s happening?
Daniel kom ju hit i onsdag, han var dock försenad i 2 timmar, men till slut så kom han hit och var mysig på mig.
det var iaf jättekul att han kom hit. kul att se honom igen, det var ju trots allt  veckor sedan sist.
vi var iväg till västerlima och myste lite med pappa och helén, och om jag får säga det själv så var det en jävla hit!
det var jättetrevligt, vi pratade och käkade och pappa björd på whisky, en vanlig kväll i målda, så att säga ;).

daniel fick lov att träffa malin, emelie, anna, rille, anna och nathalie.
och det gick la bra tror jag?
malin var aschockad för han var så söt, det hade hon tydligen inte trott.

imorgon drar jag iaf iväg till sthlm, for real.
har packat ner mina älskade kläer och skor nu.
det kännr lite si som så att mina skor täcker upp 3 stora sopsäckar på 30 liter.
pappa, vad säger du om det, då? :D
men, jag ska trycka in allt i mammas lilla biljävel imorgon, för glöm att jag glömmer några av mina älskningar left behind.
pappi ska komma och lämna resten av mina grejer nästa vecka, så får lov att åka hit till bollnäs och packa ner massa mer saker, eftersom jag är latast i världen och är jätteseg.


anyway.
pappa och helén har nu fått läsa lite.
nu ska jag mysa mig vidare till tjejerna och dricka mer vin och spela spel.

(på anna´s request): The end, jag älskar Anna och Nathalie.



Kommentarer
Postat av: Carro

Naaw, sötnosar där:)

Och skor är ju faktiskt bland det viktigaste som finns här i livet, fuck kärlek. jag har mina skor, skulle det vara så att du glömmer :O några, så vet du att jag har massor också, så vi ska nog klara oss;)

2008-08-16 @ 10:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0