AMEH!

jag har sagt det förr och jag säger det igen;
jag har absolut inget intressant att skriva om, så jag har ingen aning om varför jag ens gör det.
men, den här grejen med att ta upp onödig plats på internet är lite av min grej.
smutsa ner, om man så vill säga.

har läst lite på bröderna shulman´s bloggar, and if I may say so, så är dom jävligt roliga.
läser jämt när Alex skriver i aftonbladet,  gillar sättet han skriver på.
roliga killar.
MEN! nu är det så att jag läste Calles blogg, och han hade käkat middag med stephen king, MIN älskade. ja, jag sa älskade. för den mannen är den ende som någonsin kan få (eller ta) min hjärta så som han har gjort.
galen beundrare? JA, och det sticker jag inte under stolen med. eftersom de enda böckerna jag någonsin läser är av min älskade, med ett undantag på Charlotte Brontë - Jane Eyre.
kan tyckas bli långrandigt med att läsa alla böcker om och om igen, men icke. jag läser med samma inlevelse som den första gången jag läste boken, även fast jag nu läser Svarta Tornet för tredje gången.
and I don´t care, för SK är den bäste man som någonsin gått på denna jord.
- känner att den här lilla monologen spårade ut på tok för långt än vad det egentligen var meningen.

jag vill ha pengar.
jag vill köpa julklappar, fiiina!
jag vill ha PS 3.
jag måste kissa.
med det sagt, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0