huvudvärk av huvudvärk

och på tal om det så ska jag träffa läkare imorgon, så vi får se hur det går. blir väl förmodligen som vanligt, då inget kommer hända, eller så kommer dom att droga ner mig tills jag dör.
men förhoppningsvis så får jag en ny remiss så jag får träffa en redig läkare.
det håller jag högertummen för.

idag har jag jobbat, och det har varit dom vanligt.
samtrans var sen, som vanligt, så jag fick lov att jobba över.
det är väl iofs helt okey, men det är lagomt ledsamt.
sånt man får ta när man bor i sthlm, antar jag.

jag börjar längta till julen, vill träffa resterande delen av familjen.
kommer på mig själv dagligen med att sitta och sakna farmor.
den lilla damen var det på tok för länge sedan jag träffade.
min favoritperson, farmor.

men till helgen kommer pappa, helén och bappen.
det blir mysigt!
dom ska på utställning i älvsjö, så på fredag ska vi iväg och äta middag.
sen så får jag ju lov att åka till älvsjö på lördag och se hur fint dom har gjort det.

nu har jag inget mer att säga, så det får vara nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0