stöök

nu var det förjävla länge sedan jag skrev.
men det har varit fullt upp med att åka fram och tillbaka till olika släktingar, och jobba.
så, det är min bortförklaring.
ganska bra ändå, tycker jag.

var till pappa och helén helgen innan jul, oh det var jättemysigt, som vanligt skulle jag vilja påstå.
en riktigt kanonhelg blev det med massa mys med familjen och en sväng in till bollnäs för att träffa några av tjejerna.
mysigt.

sen för själva julafton åkte vi ner till småland, det var trevligt det med.
daniel verkade gå hem hos familjen, och det är väl alltid bra.
svenne belv fullast som vanligt, och det hade jag roligt åt.
daniel vann både yatsy-turneringen och darten, så det var mindre roligt.

idag är jag ledig och njuter av det i daniel lilla längehet som inte har någon fungerande tv, vilket är ofantligt jävla jobbigt.
albin står under min makt idag med, kul för honom.

mina planer för nyår är att sitta hemma och dricka vin, förmodligen.
jobbar dagen efter, så kommer inte kunna leva fullt ut ändå, så då känns det bara onödigt att hitta på något.
sen bryr jag mig inte så mycket om nyår ändå, så.


med detta sagt ska jag väcka daniel, så vi kan hitta på något.
det börjar bli tråkigt.

grattis till Babbo och Helén! <3
sötisarna.

Kommentarer
Postat av: Helén å pappa

Tack tack säger vi på Målda. Vi har just kommit in efter att ha gjort riktigt fint åt hästarna. Mockat rent, lagt in nytt spån. Städat ryktlådor och möblerat lite...

Saknar er!

Kram kram

2008-12-28 @ 14:17:08
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0