with all my heart

jag lyssnar på Elvis, eftersom jag är jättekär i karln och för att han är så jäkla bra!

eftersom det är måndag idag så börjar jag 15.30.
och, vad gör jag vaken nu, frågar ni er själva?
jo, för att kärringen till tandläkaren kom aldrig sist, på min lediga dag så jag klev upp i onödan, så jag var tvungen att boka om till denna dag. irriterande, min vän.
iaf, så har varit hos tandläkaren och blivit torterad. jag tror hon blev sur på mig för jag är så mesig så hon tog i extra hårt. faktiskt.

13.00 ska jag iväg till heart center och få svaren från förra veckan.
tror ju inte på att det är något fel med hjärtat, eller rättare sagt så vill jag inte tro det.
därför håller jag tummarna som fan för att jag ska få rätt.
lagom irriterande annars.

drömde att jag spelade golf i natt, på tal om ingenting.
det var väl en relativt rolig dröm.
ingen i topp 5, men ändå.
bättre än ingenting.

ska få förskott på lönen så jag kan köpa lite mer julklappar till familjen.
jävigt snällt av VH tycker jag.

och igår så köpte jag och daniel ett PS 3, YEY!!!
ska iväg och hämta det senare i veckan.
vi köpte ett spel till också, som vi kom överens om direkt, daniel behövde inte ens bli överkörd, eller hur man ska säga.
sen ska jag köpa guitar hero och massa annat skoj.
sa till daniel att jag skulle köpa törnrosa-spel till honom, men nochalant som han är så ville han inte det.
konsigt.

dricka lite kaffe och fortsätta med att vara i vägen överallt.

jag saknar resterande delen av familjen, samt damerna.
jättemycket.
ska bli hur jävla kul som helst att åka hem i helgen.
bollnäs <3

Kommentarer
Postat av: Elin

jag håller också tummarna älskling! SES I HELGEN!! WOOOHO, LIVING THE DREEEEAM! ;) <3<3<3<3<3<3<3

2008-12-15 @ 20:54:21
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0