skola, skola, skola

sitter i skolan nu och letar lite reklam för filmkunskapen.
har inge internet hemma, så är helt avskärmad från omvärlden. typ? kanske inte.
får ju dock den nästa vecka.
så då blir det mer update.

vi i u-landsgruppen åker nästa vecka, blir mysigt det.

såååå jävla knapert med pengar nu, jävla alkohol.
carro kommer hem nu så då lär vi gå ut och supa skallen av oss.
sen fyller pappa år, och han förväntar sig nå jätte fint. men icke!


idag har jag varit en bra människa *2,
först köpte jag ros - jävlar vad snäll jag är.
sen köpte vi massa saker till barnen i lettland, mkt trevligt.


nu får det fan vara nog, hej på´le!

Kommentarer
Postat av: Elin

mööh, hoppas jag får en ros av dig

2008-02-07 @ 23:45:21
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0