the tofflor!

nu är jag vaken och alert (ganska iaf).
vaknade nyligen och kände att mitt vanliga hej-nu-är-jag-bakis-och-jävlig-därför-måste-jag-duscha-och-städa satt in, så hoppade in i duschen och fick lov att vädra sängkladerna. ohja, det gick vildt till. eller inte.
Pappasen är på väg hit, han vela mysa med mig innan jag åker, det var snällt tycker jag.

igår iaf, sjukt jävla lite folk på tranan, allt är som vanligt där nere.
men det var ju trevligt iaf.
gentlemen också, fick sällskap hem av en snäll själ som inte vela att jag skulle bli våldtagen och mördad - tack vare att malin drog fort som fan med repliken "nej, du får inte plats. HEJDÅ!" haha :D. muppjävel.
dock fick den snälla själen inte följa med in, det tyckte jag var bra gjort av mig.
saknade ju lite sötsjärt igår, men vafan, man kan inte få allt.
och på tal om att få allt - fick en rolig bok av malin igår "uppdrag singel" som jag ska följa till punkt och pricka, sen fick jag bidrag till tattueringen, jätte jätte snällt av er sötisar! sedan fick jag även ett par nalle puh-tofflor av ralle och anders, det tyckte jag var riktigt snällt med :). för övrigt så har jag dom på mig nu. mys-mode!

ta och packa väskan lite mer, klämma in alla jävla kläder och skit.
sedan får jag väl lov att städa lite mer!

tack och bock, lite kärlek till folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0