vivla la vällingby!

hemma i sthlm nu, så otroligt jävla skönt att sova i natt - utan en jävla betongklump till säng!
ska väl dra nån jävla resume nu också, så ni vet vad jag gjort. för det vore väl ändå onödigt med en blogg om ni inte fick reda på något? då tänker jag dra så in i hell med grejer.

Söndag; vi drog iväg på morgonen till shamn, flyget drog iväg och allt gick bra. Jag insåg att jag skulle dö lycklig om plynet krasha; lolo ångrade en massa saker hon gjort/inte gjort om hon skulle dö; och dersim vela inte dö oskuld - vilket hon absolut inte vela göra, så hon tackade allah halva natten.
Måndag; vi var ute och strosade på stan, jag o lolo köpte tröjor, vi var och lunchade med hitler, stalin och lenin. nu skirver jag det här trots U invändningar. det var SKITroligt att dersim satt under hitler och käkade sin sallad.
Tisdag; TADA! min födelsedag, fick sång och presenter. vi var på museum, tror jag minnet är sämst. iaf så var vi på opera på kvällen - fett med kul var det iaf! champange och chockladtårta under 1&2 akt. mys
Onsdag; Var vi iväg på barnhem, och kära min jesus vilka gulliga ungar. ska ta och lägga upp bilder sen när jag kommer hem och hittat min sladd; för lär visa 3 ungar som jag vela adoptera på fläcken! så sjukt jävla gulliga.
Torsdag; iväg till Ogre, lagom roligt att titta på en skola och umgås med vice borgmästaren. men vi gjorde som ulla sa åt oss.
Fredag; vi var på massage, fuck vad skönt det var. gick på stan, lunchade samt åkte hem. ännu en gång tackade dersim allah för hon överlevde flygresan. kom till arlanda, mammi och carro kom och hämtade mig, carro frågade om jag köpt något till henne. HA fick hon, eller ja, hon fick ju en tröja. men still.

killen med ormen ringde och frågade om jag var festsugen, vilket jag verligen var eftersom jag var i bajslettland när vi inte fick gå ut. men jag fick lov att berätta att6 jag var i vällingby och tänkte inte gå ut med han.
 Pappi är hos helen och sessan, som har fått sina valpar i natt! JEBUS vad jäkla söt dom var!
längtar hem till lägenheten, katterna, tjejerna, pappa och gördis :).
för jag ska ha gördis hela veckan när jag kommer hem sen, min lilla gofis.

nu ska jag, mkt troligen, äta chocklad till frukost/lunch. jag älskar att jag är nyttig.
fuuuck me. Så.
HEJ PÅ´LE


Kommentarer
Postat av: E

Snart kommer du heeem :D

2008-02-24 @ 15:49:00
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0