a little sensation


..endless mastrubation.

dagen är mkt snart avklarar med finess, må jag säga.
skolan var som vanligt, gjorde så lite som jag kunde förmå mig själv - det vill säga inget alls.
myste med elin och malin på kvällen, alltid lika trevligt.
dom trilskades och skulle titta på let´s dance.

elin visade min en blogg som jag var tvungen att läsa.
jebus.

slappt som vanligt på kvällarna.
ligger i soffan och har allmänt skitroligt inne på youtube.
http://www.youtube.com/watch?v=oHFSttJK_tw&feature=related
skönaste jävla killen - EVER.

mental förberedelse inför imorgon, lika bra att påbörja ångesten redan nu.

mina besvär då, glömde dom?
nej, jag förtränger dom dock. lika bra att göra det med.
känns som om sista tåget till dometown gick för länge sen.
men, who knows, kanske har tur imorgon.
mitt horoskop ska ju det, kanske ska leta reda på en till fisk/vattuman.
det är nog det som är grejen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det känns bra att allt bara var en dröm så att jag inte mobbade dig i verkligheten ;) - ha en bra helg snygging !

2008-01-12 @ 11:51:47
URL: http://annejornelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0