allmänt ointressant

så, nu ska vi se.
hemma i bollnäs igen nu.
var lite krångel med sj på vägen hem, men vad kan man förvänta sig av dom egentligen?
inte mkt, förvånad att jag ens kom hem faktiskt.

fick ett mysigt bemötande av malin och bettan när jag kom hem.
pratade lite skit och hade allmänt mysigt.

och eftersom jag ska till skolan om två timmar,
så bestämde jag mig för att inte sova nå inatt.
för då skulle jag omöjligt komma upp.
blev alltså massa filmer ist, bojkotta sömn totalt. en aning överskattat tycker jag.
som tur var fick jag även sällskap till det.
och det må jag säga, var ofantligt mysigt.
kul att ha nått att säga för omväxling :).

jag känner att mina behov börja sätta in rejält nu.
blir abstinensbesvär mkt snart om det inte görs något åt det.
och jag kan ju inget annat än att hålla tummarna för det :).

människor slutar aldrig förvåna mig, faktiskt.
ibland blir man himla chockad över vad vissa kan göra.
och förhoppningsvis så blir jag bara trevligt överaskad i fortsättningen :).

mitt horoskop kan slänga sig i väggen! (tycker jag)
för du är det fan dags för mig. raour. (?)

känns lite fel att öppna hela allt här,
så därför lämnar vi det här. och resten av det jag har att säga får E, M & B höra imorgon.
och gissa vad med detaljer ni ska få veta tjejer :).

toa nu!

Kommentarer
Postat av: Annsingen

Hoppas din måndag blir bra!

2008-01-07 @ 05:15:55
URL: http://lillanslilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0