början

sådär ja, gott folk!
Nu är det äntligen ett nytt år. känns helt rätt efter ett pissår.
gårdagen hemma hos malin var lyckad, i min mening iaf, vi lagade en god middag
spelade roliga lekar och hade mkt alkohol - helt rätt!
det som var mindre rätt var att jag förlorade på TP, men jag skyller på rille och martin som inte lyssnade på min intelligens. dumt för oss.
när det naklades hemfärd för pia och kent gick vi hem till mig.
malin kallade sig för Harry, samt spelade som en Gud på gitarren - himlans roligt.
bettis blev lite purken på mig, men sånt händer :).
när tjejerna drog sig hem satt vi kvar och snackade.
Rille banga efter ett tag och han o martin drog hem till bosse.
dom saknade oss så mkt så jag och malin fick lov att gå dit.
efter ett antal hårt festande däckade jag i sängen :).

idag så var malin och jag lika läckra när vi vaknade,
gick hem och la oss i soffan och snackade skit några timmar.
gick och käkade på piccan med elin och emelie.
tillbaka hit hem för mer skitsnack.

bra dagar helt enkelt :).
imorgon bär det av till mamma, fixa resten av vaccinationerna.
kommer suga att punga ut pengarna för det.
men det är sånt man får ta.

hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0