dagens dag av dagar

så skulle man kunna säga,
eller inte. för det är ingen ovanlig dag.
var i skolan, sjukt tråkigt med torsdagar - värsta på hela veckan.
matte c suger musten ur mig! minst sagt.

malin var hit efter skolan, hjälpte henne lite smått med religionen.
less på skolan, så jag var väl inte mkt till hjälp. men försöka kan man ju alltid.

berättade även för elin mina två högsta önskningar just nu idag,
och då kan jag ju säga att jag åtminstonde fick mat från max.
den andra grejer; keep on dreaming girl!
men som man säger (?), drömma kan man ju alltid göra.
och tro mig, det tänker jag göra.

just nu i detta tillfälle sitter jag på golvet, nallade pappas bärbara.
han hjälpte mig byta datorn, tills han gav up och la ansvaret i mina händer.
sen när blev jag teknisk? antaligen i detta ögonblick, för vill ni ha IT-support - ring mig för fan!
eller inte, ni avgör själv.

sen klämmer vi in en liten intärn sak också, vad vore min blogg utan det?
totally utterly less på prydheten nu.
BIG TIME!
om man vill något, varför inte bara göra det? det skulle vara sjukt uppskattat nu.
raour!

nu är dett fortsatt fett med coolt samtal med elin över msn.
shiet lao, vi e bara för soft!





Kommentarer
Postat av: e.

"om man vill något, varför inte bara göra det? det skulle vara sjukt uppskattat nu.
raour!" Haha, gör det då pucko? Fett coola är vi. Kyssisen

2008-01-11 @ 01:42:13
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0