damn about me

ligger såhär lite halvtrött i sängen nu, dagen efter trött.
kvällen var bra igår, förvånadsvärt mkt folk ute.
bettan blev aspackad - congrats fröken! malin & malin fick båda lite tunga - toppen!
jag nöjde mig med elins närhet ;). raour.

pappa kläckte årets nyhet igår, iofs så visste jag väl det kanske redan.
men iaf, det suger så in i hell med det hela.
så hemskt less på sånt här nu.
jag tänker trilskas som fan, för jag är så ofanligt grinig nu.
vill inte, vill inte, vill inte.

bara massa dåligt nu.
fuck.

Kommentarer
Postat av: Elin

Tur att vi har varandra älskling!
Jag hjälper till om du vill ha hjälp och jag lyssnar om du vill prata. KYYYYYSSSSSSWS

2008-01-13 @ 15:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0