news of the day

så kallad temadag i skolan idag.

därav gick jag, ralle och malin på SLU och lyssnade på vad dom hade att säga.
en nörd som jag blev lite kär i snackade, blev mest kär i han för att det var en nörd. helt rätt.

sedan så tjatade en rektor till sig att jag och malin skulle bli intervjuade av SR,
så vi gick med på det. satt och snacka om hur vi beter oss på internet i över en halvtimme.
hon frågade om våra föräldrar visste vad vi höll på med på internet, och jag vet ju att pappa läser både min blogg och kikar på min bdb - så det spelar ju ingen roll för mig. men nu fick min mansröst vara med i radio också.
skoj för omvärlden.

sitter hemma hos malin och väntar på mat nu.

och för att uppröra Rille lite så flyttar jag på riktigt till lägenheten imorgon.
bara för att jag ska kunna sitta och slava med utkastet som ska vara inlämnat på torsdag.
känner på mig redan nu, egentligen för länge sen, att det kommer gå åt helvete!

nog om detta, umgås med min soulmate (?) nu MAJSAN!!!


Kommentarer
Postat av: ralleman

Du och nörden, vilket underbart par ni hade blivit.

2008-01-29 @ 19:08:33
URL: http://ralleman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0