om och om igen..eller?

JO! eftersom min livmoder har bestämt sig för att förstöra mitt liv, eller så har Gud nå problem med mig just nu. Så blir det tamme fan såhär resten av mitt liv känns det som.
och ni ska veta, mina vänner, det är inte bara jag som drabbas av det här. onej! det är ni också!
jag kommer inte vara tyst ens en dag om min missnöjdhet, lordy no.
till slut kommer jag skrika ut det! och tro mig, snart gör jag det.

iaf.
första skoldagen, på riktigt, idag efter lovet.
kändes tungt så in i hell!
gick bra i början, kom dock sent till skolan - men det var bettans fel! hon var seg imorse.
hade möte med u-land, vi bestämde vad vi skulle göra ist för att åka till kenya.
bara jag får en mysig födelsedag så är jag nöjd :).
sedan var det svenska, och där dog jag! jävlar vad less jag blev på en gång.
hatar, hatar, hatar!
trots denna dåliga start på dagen, så bestämde jag och malin att idag skulle vara pluggdagen.
och hur gick det? jo, det kan jag berätta. under 4-5 timmar skrev jag så mycket som en halv a4 sidag på mitt projekt. oj så dåligt kanske ni tänker, FUCK tänker jag. det här kommer aldrig gå.
jag gav upp och tyckte synd om mig själv ist.

och det blir mer av det nu, har så sjukt ont i halsen.
inga halstabletter eller honung hemma, så nu har jag klunkat varmt vatten ist - gott? nej.
leta reda på geo-boken lär jag göra med, eftersom det nalkas prov. samt samhälle, men jag är så less så det finns inte. dags att börja räkna ner dagarna till lovet nu.
snart är det dags.

OCH innan min födelsedag, ska det ske må ni tro!
annars kommer jag förmodligen gå under.


image9

jag är lebb-kär i elin. OYES!

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh, vilket vackert kort. Älskar min finne som är där på kinden. Jag blir ju nästan tårögd!

2008-01-09 @ 01:10:09
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0