ordförande

igår blev en ganska bra dag till slut.
malin fick sin nya soffa, så jag fick inta min nya sovplats :).
senare på kvällen åkte vi och hämtade rasmus, för vi två skulle plugga som tokar.
och hur gick det då? jooooooooda, vi mös i nya soffan och tittade på dh.
blev dock lite plugg iaf, så flunkade inte totalt idag på provet - bara lite.

hemma hos sivan nu.
blir less på henne när hon ska hålla på och snacka om hur fan jag ska sköta mina pengar.
hon har inget med det att göra, så det enda hon ska göra är att hålla käften.
så var det sagt med. FUCK vad sur jag blir på henne.

idag fick iaf jag och pappa en lägenhet, så förhoppningsvis så börjar vi flytta imorgon.
har packat ihop en liten del av mina grejer här hemma nu.
så är på väg iaf för att lämna detta helveteshus. kommer bli så bra så!

dra tillbaka till malin nu, saknar hemmet.
handboll för hela slanten ikväll. YEY!
spännande match mot tyskland. kommer mkt troligt att förlora; men fuck it.

HÄNDELSERIKT! eller?

Kommentarer
Postat av: säändie.

tack där Johanna! :)

2008-01-24 @ 21:58:33
URL: http://www.sandratofalt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0