pms kan ta mig!

yes, vilken jävla hagga jag blir.
men det är ju sånt som är konstaterat redan, så ingen är väl förvånad?
det är roligt att jag kunde roa elin med min surhet, varsågod babe!

igår var vi på kalas hos lisa, fick självklart lite tid med alexander och elma.
nån timme senare när vi gick därifrån hade jag fått en pojkvän på 2 år, eller så adopterar jag han.
han är så otroligt söt så det finns inte.
 
efter ett antal filmer i soffan med mys och vin gick jag äntligen och la mig.
och jag trodde väl ändå att jag skulle börja grina. dra mig!
jag visste att jag skulle åkt hem. typiskt? OJA.
meeen, det blir mkt bättre nästa helg med malin :).

packat min väska nu, den som var så liten och lätt när jag kom hit - som nu väger 14kg looooovar!
drygt, jag ska knulla ihjäl sj om det blir nå krångel idag.
för tamme faan att jag ska hem och gosa med mina egna katter ikväll. sådetså!

har inget vettigt att skriva, så vet inte varför jag fortsätter.
men på tal om att gröpa ur livmodern med en sked, så får det ske ikväll.
ofantligt less på det här nu. japp! den får skylla sig själv, jag gav en varning.


Kommentarer
Postat av: Elin

haahah, tack tack ;D Fika och strosa runt på stan imorgon?

2008-01-06 @ 16:53:23
URL: http://kokabom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0