sånt som händer

ja that´s life!
dock kommer det bra saker ur det också.
slipper hädan efter att bli utslängd mitt i natten, tusen gånger.
allt tjaffs också. ska bli kul att se pappa lite mer som sig själv med.
så den nya lägenheten blir ungkarlslyan :D.
ska se till så pappa håller sig borta från damerna så länge som möjligt.
så blir till att åka o kika på lägenhet imorgon, om jag inte fixar lite sällskap. raour!
pappa sa att jag kunde få en egen lägenhet, men då sa jag åt han att jag skulle förmdoligen tyna bort eftersom jag aldrig äter när inte pappa är hemma och lagar mat till mig. lataste personen ever! äter maränger då.
sedan kläckte pappa ur sig att han hade köpt en bil till mig. FETT MED NICE!
en bubbla! så jävla härligt, det är pimpbilen - lätt!
jag o elin ska åka o ragga i den sen ;). malin och bettan får sitta i baksätet och hålla tummarna :).

såååå, även fast detta är asjobbigt och att jag hatar att flytta så kommer det bli mkt bättre.
gillar huset starkt och det hade blivit världens bästa studentfest här, men vafan shit happens.
och som jag sa till pappa nyss - dom var ingen match made in heaven :).

toppen!! drömma sweet, sweet dreams nu om valfritt ämne.
och hoppas på att pappa håller sig borta imorgon, så det blir lite mys.
GRRRRR. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0