trouble rumble

igår vad ju självklart bakisdagen.
min kropp säger ifrån nu, pallar inte alkoholen.
men det tar jag igen nu under helgen, så är jag fit for fight till nästa helg!

jag och carro var iväg till farmor idag på morgonkvisten.
hon var så lycklig och pratglad så!
det är jag som är försökskaningen på cambrigde-metoden.
blir bra det :).
mysigt med farmor.

snart bär det av till mamma.
får se om jag kan klämma in en fika med slapp-jonte imorgon.
vore ju trevligt, eftersom han är skyldig mig en :).

i-landsproblem, you've gotta love them!
jag gillar att jag sitter och klagar över mina problem när det är fett uppror i nairobi.
och på tal om nairobi, det är dit vi ska i februari. då kommer frågan - blir det nå afrika för oss?
mkt troligen inte. och då kommer följdfrågan - hur sur kommer jag bli då?
JO, jätte sur!
men det är väl livet, antar jag.

sååå, undrar om malin kommer snart.
vi ska göra upp en lista, och inte vilken lista som helst heller!
onej, detta är en speciell. undra jag hur det kommer gå.

Och ja, jag vet, jag är en tråkig människa.
hela denna blogg är en besvikelse för mänskligheten.
men vad ska jag annars göra? sitta och klaga ännu mer för malin?
ne, det går ju inte. synd om tjejen, örona kommer ramla av på stackarn.

med det sagt, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0