vivla la vällingby

hemma hos mamma nu, allt är som vanligt.
en helt vanlig hemmakväll med tv och vin.
självklart har vi varit och ätit sushi redan, gåvan från Gud. så sjukt jävla gott här.
ännu en självklarthet var att mamma köpte lite myskläder till mig.
hon är inte så svår att charma som hon tror ;).

imorgon är det resten av vaccinationen, men med tanke på hur det ser ut i Kenya i dagsläget,
så är jag jävligt kritisk till att vi åker.
och det vore förjävligt om det inte blev någon resa.
så typsikt, jävla fuskare! korruption och skit, dra åt helvete tycker jag.
har man en s.k demokrati, eller whatever - ge fan i att fuska!
tror man verkligen att man kan fuska loss totalt och sedan inte bli påkommen med det?
Bullshit är vad det här är!
less, oj så less jag är.

nu kom albin och vela mysa.
återgår till mitt stadiga vindrickandes och djuren.

hej påle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0