bästa tillägget, EVER!

glömde ju berätta om min karatefylla igår, ju!
låg och spydde när björn rosenström spelade, jävligt dumt gjort av mig eftersom jag hade planerat att vara relativt nykter. men, anyway. så kom det en asdryg polis och var jobbig på mig när jag låg där helt utslagen.
ställde massa dumma frågor som om jag kunde stå själv, svarade denna dumma polis att det var klart att jag inte kunde stå själv. tyckte att det han skulle ha märkt det.
men, ändå så efter jävligt mycket vinglande och skitsnack så lyckades jag ställa mig upp och vingla iväg för att se björn spela 3 låtar.

nu har jag censurera mycket av min konversation med polisen, för att skydda alla oskyldiga människor.
anyway, det var asroligt.

Kommentarer
Postat av: Helén å pappa

Nä nu får hon inte gå ut mer!! Sa pappa med hyfsad skärpa i rösten (för å vara honom då... fniss)

Jag förklarade att du är myndig och att han nog inte kan göra så mycket åt den saken.... då såg han lite trött ut stackarn ;))



Vi skickar i allafall kramar här i från Västerlima och hoppas du mår bättre på hemvägen och klarar dig från samma busschaufför ;))



PS det har varit tokvarmt här å..... vi har bättrat på solbrännan he he he

2008-07-27 @ 23:44:21
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0