cherry

hemkommen från jobbet nu och känner mig lite allmänt frustrerad över hela situationen.
dom ringde från hässelby idag och sa att jag skulle komma på anställnings int. imorgon.
då blev jag jävligt grinig eftersom jag inte kan.
får se om jag kan åka dit på fredag ist, ledig då.
sen blir jag grinig på att jag inte kan pricka tangenterna rätt.
sen att datorn är seg, vad fan är problemet?
sen att jag inte har någon mat hemma, YET AGAIN. länge sen mamma var här nu.
plus en massa annat skit.
jävla moodbreaker jag är ibland.


anyway, pappa kom och hämtade mig igår i vällingby.
fick lov att gå hem från daniel i regnet, kul? icke, sa nicke.
lovade att komma tillbaka hel, vad det nu betyder.
annars så gick det la bra att åka hem.
komma tillbaka till min dryga lägenhet var allt annat än bra.
den är inte så charmig som man kan tro.

hoppa in i duschen sen ska jag läsa min bok. oh yes.
imorgon är det en ny arbetsdag.
gemä skolan tillbaka, vuxen-livet är tråkigare än förväntat.


dom myyyyyyyyyyyyyyyyyyser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0