dagen i all ära

först vill jag bara påpeka hur roligt jag tycker att det är att pappa tycker att jag inte får gå ut nå mer efter helgens händelser. jag gillar att helén ger mig back up. in your face, pappi! ;)
jag är en, typ, vuxen nu - dvs att jag får nu skämma ut mig lika mycket som du gör :D. aaaaah, jag är så rolig.

anyway. har städat lägenheten nu, så det blir lite bättre att flytta alla jävla grejer sen.
svettigt som fan, kan jag säga iaf.
orkade inte diska, så det får jag göra ikväll.
för övrigt så är jag helt jävla slut efter jobbet idag, eftersom det var en dum jävla brud som jobbade, vilket ledde till att jag fick jobba föt 2 personer eftersom hon inte gjorde något.
jag blev sktiförbannad iaf.

ska snart iväg till västerlima för lite mys med familjen.
hämta bilen också, för imorgon ska jag iväg till sthlm och jobba igen.
lagom drygt att jobba hela veckan, men sånt skit som man får ta i detta vuxen-liv. bhöh!
tacka vet jag lön.
pappi ringde nyss och frågade om jag ville grilla med dom ikväll, och det ville jag ju självklart. kärlek till familjen.
mat är tydligen hur bra som helst har jag hört.
speciellt om man äter det.
hmh.
det visste du inte, va?

och vadå, svartsjuk?
jag är i detta nu fjantigare än elin, och då är det fjantigt ;).

synd att jag missade brolle igår, planen var ju att jag skulle stå längst fram och så skulle han bli kär i mig och vi skulle bli tilsammans och leva lyckliga í alla våra dagar.
det gick ju åt helvete.
får hoppas att våra vägar möts snart ändå.
med hjälp av den oerhört stora tur som jag har haft genom mitt liv.

åååh, vad mycket skitsnack.
sluta svettas och åka till västerlima nu kanske.


för övrigt, så saknar jag min mys-malin galet mycket.

Kommentarer
Postat av: Elin

haha, går det att bli fjantigare än mig? jag blir imponerad :)

2008-07-31 @ 23:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0