det är över nu

ligger hemma hos mamma nu, carro poppar musik och det regnar som en jävla morsa ute!
gick precis hem ifrån daniel, han skulle jobba, så kände att jag hellre hänger här, där jag inte får cellskräck ;).e skit över internätet idag igen. lika bra det.

pratade nyss med pappa, och han skulle åka till borlänge sen komma och hämta mig.
och helén hade lagt en pik om att jag aldrig skriver i min blogg, så kände pressen och bestämde mig för att dra ner lit

igår var jag och mamma på bio, sex and the city, och hör och häpna! det var en man där! :O
jag antog att tjejen i förhållandet hade klagat på att dom aldrig gör något som hon tycker om, så han blev så illa tvungen att följa med. mycket säkerligen hade jag rätt också.
anyway, filmen var asbra. jättemysig. jag och carro bölade som fan.
sen gick jag hem till daniel igen, myyyyyyyysigt.
kikade på lite tv, var bara massa sämsta filmer så vi bestämde oss för att ligga i sängen och kramas ist.
my oh my, han är gosig.
iväg och äta lunch med han om nån timme. pasta pesto! MMMMMM, vad gott.

it´s raining cats and dogs ute nu. hoppas det slutar tills jag ska gå, annars blir jag sur.
mmmhm!

min lilla mys-malin fyller år idag, congrats babe! :)
iväg till henne och mysa ikväll och ge en lite present.


surfa vidare nu, på det never ending internätet.
kul, det må jag säga.


Kommentarer
Postat av: Helén

Tur du får komma hem då tjejen till det vackra Hälsingland.... Det regnade i Borlänge med.... men när vi kom till Västerlima sken solen... ;))) PS pappa åkte ensam den stackarn.... jag blev hemma och packade husvagnen.....

Kraaaam påddä

2008-07-07 @ 23:19:33
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0