human nature

ännu en ledig dag har passerat och den har jag tillbringat med slappjonte på orbaden.
jävligt mysigt, må jag säga.
kalasjävlaväder hela dagen har resulterat med att jag brände mig.
men det är som jonathan skulle sagt; gött mos.

igår var jag iväg till pappa och helén och myste lite på kvällen.
vi satt ute och umgicks, eftersom för att  - så att säga.
såg världens största äckliga jävla groda, 3 sek efter flög en fladermus förbi, det blev för mycket för mig.
hejochhå vad rädd jag blev.
sov iaf över där. vaknade i natt, efter mycket ansträngande försök att sova att zorro stod och dräglade mig i ansiktet, det tyckte han var mysigt. efter jag torkat bort hans slem så fick vi lov att mysa. galet gosig katt för övrigt.

ikväll är det utgång på agendan.
det blir förferre hos bettan om någon sekund sen parken för björn rosenström.
funderar på att ringa carro om han spelar "världelös" eller något sådant..
och imorgon bitti ska jag iväg till sthlm för att jobba med ella.
suger som fan att kliva upp tidigt efter en utekväll, speciellt om man ska dricka 7,5:or - som jag är så jävla häftig och ska göra. men, bita ihop och gilla läget. det kommer dock inte den stackars människa göra som jag sitter brevid på tåget imorgon. stackars, stackars människa.

anyway.
skynda på malin lite nu och iväg och svettas hos bettan.
jag kommer förmodligen drunka i mitt eget svett, känns det som nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0