hundtricket, någon?

när man är ute och går med albin, hunden i familjen, så drar han till sig blickar och det kommer ofta fram människor och pratar. så, alla peeps där ute, vill ni att det ska komma fram 50-åriga män, med ursprung från turkiet, och pensionerade damer - köp en papillion!
skulle iofs föredra att det kom fram en svettig snygging och frågade lite om abbe, men för det krävs det väl en rottis eller något sådant. eller är det så att jag inte drar åt mig hunkar?
oh my, tänkt om det vore så.
tråkigt isf.

har iaf jobbat med Ella idag, det var supermysigt.
hur roligt som helst att vara med henne.
bra, det.

jag och albin var ute på långpromenad.
höll på att dö av värmeslag, båda två.
så nu ligger vi hemma och svettas.

väntar på att carro ska sluta jobbet nu.
hinner kanske till och med att träffa mamma innan jag åker hem till bollnäs igen.

hejdååååååååååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0