kalla mig charmig

idag var ju dagen för anställningsintervju, och det hade varit massa problem på kontoret så jag fick sitta ute och vänta i 40 min, asdrygt men vafan - det summerar vuxenlivet ganska bra tycker jag.
anyway, det var familjen jag skulle träffa, och det hade jag ingen aning om så jag var galet nervös.
det gick iaf asbra, satt och pratade i 50min typ, jag fick lov att charma dom som fan.
dom sa att dom skulle höra av sig i slutet av veckan eller nästa vecka.
åkte hem till vällingby och började shoppa, och när jag gick ut från en skoaffär kom dom. blev lagom paff sådär, jävligt tur att jag kände igen dom, jag brukar vara jävligt dum med att komma ihåg folk annars.
annyway, för att komma till saken så fick jag jobbet! typ, YEY!
så jävla happyface. jag är en sån jävel på att charma folk, jag är helt enkelt bäst.
börjar 18 augusti, och lär ner och ha lite introduktion med Ella, men det kommer gå så bra så!

så nu lär jag säga upp lägenheten hemma i bollnäs, och säga upp mig från jobbet.
blir lite svettigt, men det är sånt som man får ta.
dom kommer säkert bli jävligt sur på mig, men det skiter jag i nu, för jag drar! HAH! in your face, bollnäs.
men faktiskt så började jag sakna bollnäs på en gång när jag insåg att jag ska bo här nere.
lite jobbigt sådär.
men ska åka hem och hälsa på jävligt ofta.
mina ladie lay´s får ju inte bli left outside alone, om man säger så.

ikväll ska vi ha mysigt hemma i vällingby, mamma ska köpa med sig pizza när hon åker hem från jobbet sen ska vi titta på dagboken och gråta floder. eller, iaf jag. men mamma och carro är lika vek som mig, så dom kommer också hulka ikapp med filmen. asbra.

för att göra ett litet tillägg, så har jag det jättemysigt med daniel.
dock är jag nu jävligt rädd för hans morsa, gömde mig under täcket när hon kom och det tyckte jag var helt jävla rätt gjort av mig. chicken for life!


extra tillägg för Annsingen, om hon nu läser detta; Skedning för life! AH, så jävla mysigt!

ihi. nu ska jag fortsätta svettas.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0