råcksta

nu var det väl  ett tag sen jag skrev sists igen, men jg har ju så mtcket att göra så jag hinner ju som inte med allt. eller? hah, vilken ljugis jag är. jag är helt enkelt lat, därför jag inte skriver.

men änywaaaaj, nu skriver jag ju.
åkte till shtlm i fredags efter jobbet, har bott hos daniel i helgen.
ASMYSIGT.
igår var vi hem till jocke för tomas fyllde år.
och carro hade gått på bolaget åt mig, hon skulle köpa 10 st öl, hon köpte det starkaste.
så jag blev, OJ så, full igår. lite dumt det å.
men det var kul iaf. vi är så busiga. ih.

tyckte lite synd om daneil när han steg upp till jobbet imorse, sen tyckte jag synd om mig själv för han satte på tvn. men, that´s life I guess. jobbigt var det iaf.
sitter här och är galet jävla bakis nu iaf, lite småskakis i hela kroppen och galet ont i huvudet.
typiskt!

ska gå in till vällingby och käka på donken med carro när jag slutar vara å äcklig.
och det vet man aldrig när det sker.
hoppas daniel slutar tidigt så han kommer hem snart.
tråkigt  att vara i lägenheten själv.
jag ska inte ens försöka sätta på tvn, antar att den kommer gå sönder så fort jag trycker på någon knapp.
så jag skiter i det.
TÖRSTIG!  mhmm, gemä cola.

oh, flashback från gårdagen, jag måste skicka sms till malin och berätta. raaaaaou :D.

nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta mig med dubbeldush, ska lukta man hela dagen!


för övrigt, så har jag det asroligt här. (tänkte om pappa och helen läser innan jag kommer hem)
riktigt roligt och mysigt :).

Kommentarer
Postat av: Elin

Men åhhh! jag hatar dubbeldusch.. det är tydligen populärt märker jag. Manligt att lukta man..

2008-07-06 @ 15:23:32
URL: http://elincaash.blogg.se/
Postat av: Helén å pappa

Ha ha låter som du haft riktigt skoj..... ;) Och du förmodade helt rätt..... vi håller ju koll på dig gumman och läser naturligtvis när allt är rykande färskt....

Kram kram!!!

2008-07-06 @ 23:56:26
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0