festligheter

var några dagar sen jag skrev sist nu, och det kan la bero på att det har blivit så galet mycket festandes så det finns inte!
vi festade för att betygen var satta, vi festade bara för att, sen var det balen, student brännboll, och jobbat på mc-klubben.
det var för övrigt hur roligt som helst. jobbade först mellan 16.00-18.00, sen 00.00-08.00. hur jävla roligt som helst!
hittade cissi i ett dike när vi gick hem också, det var magiskt. anyway, asroligt och skulle gärna göra om det.

idag får det lov att bli första gången på länge som jag inte super.
ska iväg på möte med jobbet imorgon sen så blir det brännboll och kubb m.m med klassen, plus en massa jävla öl. fyfan vad min kropp gör uppror nu, men det skiter jag fullständigt i.

emelie börjar jobba imorgon, kanske ska ta och ta ett litet pepp-talk med henne.

får snart lov att ringa och väcka malin, igen, för nu jävlar vill jag bada.
typ 50 grader ute, asnice.

orkar inte skriva länge, blir alldeles svettig av att röra händera.
toppen för bakis-livet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0