let´s get closer

ännu en gång så var det länge sedan jag skrev, och det skiter väl jag ganska fullständigt i.
har haft saker att göra, och har haft det kalasroligt nu de sista 3 veckorna.
studenten må vara den bästa dagen, ever. (so far)
var så jävla roligt hela dagen. började dagen 6.00 med världens mysigaste frukost med malin.
champangefrukost hos jocke, alla blev full och glad, gick till skolan och sjöng massa låtar som vi tyckte var passande. tog upp hela bilvägen på väg till skolan, det var också helt rätt.
hyllade några lärare och hade det allmänt mysigt i klassrummet.
i aulan dock var det lite mindre kul, esteterna sjöng massa låtar som man höll på att somna till. som tur var hade linn med sig massa alkohol in, så vi hade kul ändå.
trappan och resten av dagen rockade totalt!
efterfesten på tranan skulle man kunna summera till en enda stor minneslucka, kommer ihåg lite, mest minnen av att jag och malin köpte tequila på tequila, helt jävla rätt.

torsdage, fredag och lördag blev det också fest.
och belive me, jag har haft det galet mysigt hela tiden.
ibland har man tur. yeh.

idag är det bettans födelsedag, så vi ska nog till henne och mysa lite ikväll.
hoppas sluta svettas snart innan jag dör.

imorgon ska jag iväg på massa möten för jobbet, samma gäller på tisdag.
och på onsdag börjar jag jobba. känns galet skönt att ta ett litet uppehåll från ölen.
har gjort av med pengar som jag i vanliga fall har på 4 månader, det suger.
till helgen blir det mys i vällingby, har bestämt en fika med sorken. kommer inte alls känna igen det fettot längre, så får se hur pinsamt det blir.
sen ska jag göra av med resten av mina pengar som jag fick av farmor. jag ska shoppa som en jävla galning.
så det så.

nu ska jag hänga tvätt och duscha.
mycket väl behövligt.
så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0