någon som vill ha min morgon?

..nehe.

fick sluta lite tidigare från jobbet idag, ganska skönt.
annars har det varit en jättebra dag på jobbet, förutom några små missöden. men det gick ändå.
nästan alla tanterna var jättemysiga och pratglada, något som man inte är bortskämd med.
så idag känner jag mig pigg och glad.
men eftersom jag säkerligen har 549 olika virus på datorn så blir jag lite nedstämd igen.
men vafan, sånt som händer det å!

idag blir det en typiskt mys-dag.
ska slappa och svettas här hemma som jag aldrig gjort förr!
förmodligen så ska jag mysa lite med elin sen. RAOUR!
sista jobbdagen imorgon för veckan, vilket känns otroligt jävla skönt!
ska försöka prata mer med anette imorgon så hon tar tillbaka sin dag nästa helg,
så jag får dubbelt så mycket mys i råcksta. ååååh, gemä nu.
jag har haft, oj så mycket, tur just nu.
men det snacket som jag och anna hade idag, så ska vi fråga om farmor kan be för oss. först och främst för att cuteface är ASkär i mig och absolut inte kan sluta tänka på mig, plus att anna hittar the man of her dreams. det lär väl inte vara så svårt. eller? JOH.

massa skitsnack här som vanligt.
sitter och gör massa dumma tester på facebook.
till ingen nytta alls, eftersom jag har ganska tråkigt nu.
ta och fixa hem lite musik och massa filmer kanske.
skiter i sömn i natt och drar en film-kväll. vore ju mysigt.


då återgår jag till att fnittra som en liten skolflicka, då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0