panikens ansikte

..mitt just nu!
jag har fått den där jag-måste-shoppa-paniken-innan-jag-ramlar-ner-och-dör-känslan igen.
det är jobbigt! jag måste, märk väl MÅSTE, köpa nya möbler till lägenheten. sådetså!
jag har nu hittat en bokhylla som jag ska köpa.
just för tillfället håller jag på och letar eftert en soffa, hade hittat en perfekt soffa, dumt nog så köpte jag inte den, skulle ju självklart ha gjort det -men är la dum ibland å.
så ska dra med pappa och handla lite sen. måste ju ha transportmedel med.
VARFÖR FINNS DET INGEN BRA SOFFA PÅ IKEA?!
jag blir galen.
kuken.

jag känner på mig att det här blir en all-nighter på jakt efter nya möbler.
fan, vad jobbigt.

träffa farmor imorgon, mysigt.
fråga hon eller pappa om dom vill köpa mat till mig.
jag är hungrig.
jävla skit vaccination, tar mina sistaste pengar. sämst.

bästaste någonsin så?
fick ett samtal igår kväll/natt då jag precis somnat, blev lite grinig när jag vaknade men så fort jag såg vem det var så kunde jag ju inte vara sur. ååååååååååååååååååh. mysigt. spelade gitarr och allt. vilken man!
aaaaaaanyway, awsome.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0