si som så

nu gick precis min mobil sönder, för 5697 gången. får hoppas på att jag, även denna gång, kan fixa den själv.
har som hittat en ny som jag ska köpa när jag får min lön.
det följt av skor, tröjor, byxor, mer skor, väska, soffa och lite smått och gått.
klippa håret också, mycket jävla behövligt må jag säga.

ikväll kommer mamma och carro, och med det menas att jag har städat lägenheten.
fyfan vad jobbigt det är.
var tvungen att lägga mig och vila på köksgolvet, annars hade jag mycket troligen dött.
hmh, it´s true.

igår var det en allmänt slapp dag.
lungt på jobbet och allt!
var hemma och svettades lite med the crew. sen var jag iväg och var lite social.
det är bra ibland det med.
lekte lite med en valp, som tydligen hade bestämt sig för att mörda mig.
bet mig, typ, överallt. asjobbigt, men söt var den.

och nu är det si som så att mamma har handlat mat till mig. YEY!
äntligen.

imorgon är det dop och utgång.
hinner även klämma in västerlima med.
blir fullt upp, men mycket mysigt också.
fast för tillfället så är jag inte alls sugen på att supa.
men antar att det ändras inom sinom tid.
annars kanske jag ska stanna hemma och kramas med elin? om hon inte ska ut.

T minus; one week.
HAH! in your face, min period som vi inte ska gå för mycket på vad den har gått ut på.
men iaf. myyyyyyyyyyyyyyyyyyys.

nu skiter vi i det här.
sluta svettas - börja duscha!



Mys-Elin, som jag ibland kallar henne.

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeeet bild <3<3<3<3

2008-07-02 @ 02:46:42
URL: http://elincaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0