bullshit

efter en dag av duktighet känner jag mig lite sisådär.
har pluggat till provet, första gången på aslänge.
hjälpte farmor med diverse, mkt snällt gjort av mig.
varit ute och gått, behövligt.
följt farmors diet.
 - och hur mår man efter en dag då man följt ett prakt-exemplars fotspår?
I guess I feel fine.

för att återgå till min kontaktannons som jag skrev tidigare, vad är själva grejen med en kontaktannons om man inte är ärlig? ska det bli världens chock för en stackars kille när han inser hur man är egentligen?
jag kan låtsas vara astrevlig, social och inte alls krävande - för Mr. skulle jag dock kunna göra det också, men det hör inte hit nu. skulle däremot inte vara jag, men who gives a fuck, egentligen.
så till Elin, Malin och Hanna - too bad for you! ni fick inte smaka på kakan! HA!
 
så nu ska jag gå och acceptera att den närhet jag kommer få, är från mina förträffliga katter.
inte för att klanka ner på dom heller, dom är mysiga.
men raour, gemä.

på tal om inget alls så höll jag på att rasera mitt beslut från förra veckan. (detta är riktat till de vänner som vet vilket jävla beslut jag snackar om). kände i min ensamhet och irritation att jag skulle ge efter.
för att bespara mig själv från upprördhet så skiter jag i att skriva något mer om det.

eftersom allt det här är meningslöst skitsnack så ska jag fortsätta med mitt pluggande, min lärare är inte uppskattad just nu.
hej mä´le
(hej emo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0