kalla mig catwoman

sådär, ja. utgång i lördags blev det. började hemma hos linda med middag, vilket var riktigt mysigt och asgod mat.
spelade lite spel med familjen, hur roligt som helst blev det.
sedan vidare hem till mig, mysigt det med.
tranan var ett faktum, och dra åt helvete vad svettigt det var där inne.
folk så in i hell! det var en ganska lyckad kväll. fick till det lite.
glömde dock att dra mina raggningsrepliker, får ta det på onsdag istället, känner på mig att dom kommer funka. you got to have faith.

igår var det mys hemma hos elin, dissade utgång.
godis och film. trevligt, trevligt.
ikväll ska vi till elins moster, spela lite spel och umgås - det vi gör bäst.

jag, pappa och helén var iväg till farmor idag.
sara och mats var där.
mysigt att träffa farmor iaf. vi fick en guidad tur i kyrkan, tror pappa hade kunna klarat sig utan det :).

nu sitter jag och gördis och myser bara.
anna och josefin kommer hit på en fika.
sen bär det av till röste, då jag ska vinna överlägset över alla andra.
hej mäle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0