never wanted you this way

igår var det utgång för hela, och sista, slanten.
det blev en förfest här hemma, hemskt trevligt hade vi det.
tittade på melodifestivalen och fick order av pappa att ringa och rösta, så det gjorde vi.
skrällen av perrelli vann, då.

drog iväg till tranan, och jävlar vad vi sjöng på vägen ner, tur för alla som fick höra det.
var väl ganska glest med folk när vi kom in, om jag minns rätt. bättrade på sig till slut.
jag utövade världens jävla fetdiss, som jag tycker är helt rätt och är grymt stolt över.
det ögonblicket kommer jag leva på i 5 månader nu, HAH! paffheten är helt underbar.
sen gick det lite snett på slutet, så sprang ut i rädsla med bettan. men jag antar att det är sånt som händer.
inget nytt att han var sur, så att säga. men still, hade kul ändå.
hade världens chans också, men sumpade det. såklart! typiskt mig, men men.

rille kom imorse och plingade på.
så några timmar efter det åkte vi iväg och handlade lite mat, åkte hem och lagade till det.
malin låg på golvet och skrek ut i sin bakisanda, helt rätt.
låg i sängen några timmar, sen åkte vi iväg till västerlima och myste lite med djuren.
valparna har blivit hemskt söta nu, riktigt goseligos.

malm sa nu att det är utgång på onsdag, min plånbok säger ifrån. men det är sånt som får lösas.

ta ett riktigt långt bad nu, sen borde jag plugga så in i hell, men får se hur det blir med den saken.
förmodligen och troligen så kommer jag inte göra ett skit, men jag kan hoppas att jag gör något iaf.
borde verkligen, verkligen, börja med projektet som ska in snart.
men, sånt som tiden får avgöra, samt min motivation som är helt bortblåst.
anyway, bad nu. hej mä´le!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0