not enough, I tell you!

sitter här, med ett mål pulversoppa, smakar skit för övrigt, och känner mig jävligt grinig.
det är typiskt att jag är hungrig som en jävla get nu (första gången på aslänge red.anm.) och ska dricka pulversoppa 3 ggr om dagen, samt redig lunch - och så är det gröt i skolan! Vad i helvete?! lillemor stod inte på min plus-sida idag, det kan jag erkänna.

foten är svullen så in i hell, nytattuerad och tycker jävligt synd om mig själv nu.
jävligt skönt, dock, att den andra foten är gjord nu.
så nu blir det 2 dagar av haltandes, men är sånt man får stå ut med iofs.
skulle följa med farmor på promenad och shopping imorgon, och eftersom hon inte vet att jag gjort fler tatueringar än en, så följer jag helt enkelt inte med. hoppas hon inte blir ledsen.

plugg-dagen har gått åt helvete, allt är som vanligt i mitt liv.
får inse att jag kommer få sjukt mkt IG på provet imorgon.
och jag som hade tänkt plocka så höga betyg som möjligt, dels för högskola men också för att farmor betalar för höga betyg. eftersom det verkar glest på jobbfronten så skulle det vara skönt med inrullandes av pengar på studenten. får ta det i ett annat ämne då. fuck imorgon. och matten, skulle egentligen skriva prov där imorgon med, men det skiter jag fullständigt i.

ringa mamma och snacka skit nu.

Malin har ju fått körkort idag, så blev hemskt mkt tid tillbringad i bilen idag :).
lilltjejen är så duktig!
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0