nyskapande och nytänkande

sådär, ja. nu har elin varit en trevlig människa och gjort om min blogg lite.
lite lustigt så där med kortet, min egen personliga tolkning av Cortney Love som spårade ut lite.
så nu vet ni det också.

Sitter hemma och slavar med historian som tydligen skulle vara klar imorgon,
vilket jag självklart hade glömt bort totalt!

anna och malin är här iaf, vi är lite emo idag. men det får vi vara.
då är det passande att jag skriver om 'emosar'.

imorgon drar nippel iväg till spaninen, och det är vi andra inte alls glad över.
känns jävligt surt med äckliga jävla snön som vi har här hemma.
på tal om snö, blev så jävla sur imorse när jag vaknade och såg att det hade snöat i natt så jag sov över

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0