off the wall

ny dag, nya möjligheter. eller?
för att pappa är i edsbyn och inte aggerar pappa åt mig, så skickade jag iväg olle på bolaget för att köpa öl till mig och malin :). kändes helt rätt gjort av mig.
diskade även idag, kände mig duktig. ser förjävligt ut här hemma, och det skiter jag i nu.
jag och anna var iväg till jonathan och var lite social. synd om han. han visade äckelsprutan som han måste ta. hua. då fick jag även snacka av mig lite om mister. och det var väl bra. bra utbyte jag och jonathan har om problem, det gillar vi. åka dit nästa vecka och vara snäll med har jag bestämt. 
jag och anna bestämde att vi ska bli tillsamans med slappjonte, bra beslut. mkt bra.

sååååå, nu sitter jag och gördis och är allmänt fula.
väntar på tjejerna nu, överflödigt alkohol intag idag.
jag ska hjälpa malin ikväll, har jag bestämt. håll tummarna!
kanske ska hjälpa mig själv lite också, men det är fortfarande oklart.
förmodligen går jag hem och skedar med gördis ist. det gjorde vi, för övrigt, imorse när jag vaknade.
hade ju kunnat mosa lilltjejen, men hon lågt snällt kvar och var allmänt mysigt. det gillar jag.

sluta svettas och göra mig i ordning, kanske då.
förmodligen kommer jag aldrig sluta svettas, men det är väl sånt man får ta.

GEMÄ JOBB!
köpa tv och diskmaskin.
vuxenpoäng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0