ordinärt, eller?

idag så var jag och malin iväg till gränsbo för att hälsa på lisa och barnen.
det var hemskt trevligt. alexander sprang runt som vanligt, och elma var så söt som hon alltid är.
lisas mamma och pappa var lika trevliga om med.
hemskt mysig familj.

annars har det väl varit en ganska vanlig dag.
var i skolan och fixade lite.
åkte upp på heden och satt upp lappar, inget nytt det heller.
dock var det en till lite avvikande händelse till.
damen från hemmets journal kom och skulle ha mer bilder på farmor, och vela att jag och pappa skulle vara med. så det var bara att ställa upp för farmor och le för kameran.
fick ett påskägg av farmor, peeeeengar! satt hur bra som helst! inträde till tranan, typ.
jag och malin var ner och käkade på stan, kände mig jävligt rik så bjöd malin på maten.
sen tittade jag hur mkt pengar jag hade på kontot, om jag hade råd med snus eller inte - till min stora förvånan så hade någon satt in pengar till mig "glad påsk" stod det. garanterat! det var också jävligt roligt. förmodligen mormor eller någon.

okey, då. det har inte varit en sådär jätte vanlig dag, men typ iaf med lite tur bara.
dock ha rjag ju så fruktansvärt mkt mer otur på andra håll. och det suger så in i helvete.
men det är väl livet, I guess.

har varit jävligt duktig idag också, skrev klart ett arbete i samhälle som har förföljt mig i 2 år nu. kände att de tkanske var på tiden att jag gjorde det nu. och TA-DA! nu återstår det ungefär 67 uppsatser och 895 prov plus ett projektarbete, sen är det studenten. och tro mig, det är fortfarande ingen lugnande tanke med studenten. läre söka jobb.

dra tummen i röven och bete mig som jag borde göra kanske.
något att fundera på.
kommer ta 6 veckor, ungefär.

pyamas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0