rubbning

igår var det utgång. blev förfest här hemma, som vanligt.
standardfolket var på plats, och blev så in i hell med alkohol.
därav har jag en timmes lång minneslucka från tranan. who!
jag drar en chansning på att jag hade det roligt, mest troligt.
 fick ju utdelning av den nya tröjan iaf. hah. det satt där det skulle.
pappa blev lika lycklig som mig när jag berättade det för honom.

dock mindre snällt av miss mp att stå och skratta åt mig och min fullhet på max.
men jag antar att man får stå ut med sånt när man är sjukt packad.
anyway.
det var trevligt.
lyckat så in i helvete med vissa bitar. dock kanske inte som önskat.
men månaden i pina är nu över. in your face, nettan! ;)

mådde som en överkörd katt imorse när jag vaknat och druckigt lite kaffe.
var tvungen att gå ut med hjördis, och kände att hela världen snurrade - la mig på hallgolvet och vilade lite.
det var sjukt synd om mig då.

imorgon bitti drar jag iväg till mamma.
nytt köpcenter som öppnat i vällingby, så lär ju dit och göra av med alla mina pengar.
vore ju dumt att låta bli.
massa jävla skolarbeten som ska göras också, men självklart har jag skitit i det.
förjävla dumt gjort av mig.
blir uppesittarkväll på söndag med en jävla massa pluggandes.
fuck.

ut och röka nu, lyssna efter min soulmate


Kommentarer
Postat av: nettan

Har du nånsin sett din "soulmate"?

2008-03-29 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0