sodastreamad o´boy

sitter hemma nu och drar mig för att göra något.
klev upp med folket imorse när dom skulle till skola, skulle diska och vara duktig.
men insåg att jag var knäpp som var uppe tidigt på min lediga dag, så gick och la mig igen.
schörder är sjuk, hemskt dumt, hade tid idag vid 16.00 för att göra andra foten.
blir förhoppningsvis på söndag. han vela göra det på lördag, men åker till ropnäs imorgon, så hoppas att han ringer på söndag ist då.

blev mysdrickandes igår, killarna från klassen, några andra och the ladies var här.
det var ju mysigt. Toffe satt och gullade med gismo, sådetså! han är ingen katthatare, han bara låtsas som det ;).
sen fick jag det stora nöjet att skeda med jonathan i natt, det satt precis där det skulle.
känner absitensbesvär efter närhet nu. mystysk.

imorgon bär det av till ropnäs, lite olägligt sådär med pengar. men vafan! det löser sig.
jag och anna ska myyyysa hela tiden, vi har bestämt att vi ska till och med ska skeda när vi går.
det kommer bli hemskt bra, tror jag.

försöker få jocke att komma hit och diska åt mig, det verkar gå åt helvete.
hatar att diska. blä.

duscha och fixa massa skit nu.
kanske till och med plugga lite?
det vore världens skräll, men skönt om det hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0