Välkommen till köttmarknaden

igår var det hemskt mkt mys hemma hos bettan, det är jämt lika uppskattat.
och rillish-boy kom hem, malin satte sig bakom ratten och åkte och hämtade han.
han var lite kärlekskrank, eller nå, så han sov här hos mig. väldans trevligt nu när han kommit hem igen.
så idag var vi ner på skolan och lämnade lite papper till änders, upp på heden och satt upp ännu mer lappar, ner på stan och köpte present - rille köpte även perfym.
nu är jag hemma, städat, diskat och tvättat. känner mig som en jävla piga, men sånt får man stå ut med.

vårat möte igår var toppen!
åkte iväg och köpte kebab och pizza, satt på skolan och myste ikapp med varandra.
micke hade bakat, och jag hade köpt feta jävla chockladbollar.
det var ett hårt jävla bakslag för mig då jag kom på att jag drack äckliga jävla pulversoppor till mat.
så jag satt och var kalashungrig, och tamme fan att jag käkade en chockladboll - farmor blev skitgrinig på mig och sa att jag hade förstört allt. tufft, tänkte jag och bestämde mig för en 5-timmars promenad på söndag då foten är bättre. foten är fortfarande svullen som en morsa efter tatueringen, och det är bar ajag som tycker synd om mig själv. fick dock lite sympati från annat håll, och det värmde må ni tro.

idag är det mys-mode med malin och elin, jag byter ut min soppa mot taco idag - känns helt jävla rätt!
sedan blir det folkan för att lyssna på lite band. elin dissar, och vi ersätter henne med the love of my life - Anna! weho. annsingen har varit sjuk hela veckan, så hoppas hon mår bättre nu.
tro på fan att man klämmer in någon öl ikväll. ännu bättre.
och imorgon är det fetfest.
på tranan och försöka med nå nya moves, kanske? HAH! roligt.

pulversoppa nu!
sen ska jag traska iväg till bettis.
´jag säger bara hejdå!´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0