dagen av dagar

idag har tammefan jag och malin gjort mycket.
började dagen med badhuset, där vi simmade och solade. väldigt mysigt var det. synd bara att det var en hel jävla klass där som var asdryg.
sedan var vi några timmar i skolan, helt onödigt för min del eftersom vi inte alls hade behövt varit där. så det sög.
efter det åkte vi iväg till hudik/sörforsa. strosade lite på stan samt umgicks med farmor. hon hade bakat och lagat mat så vi hade det jättetrevligt.
pappi ringde och frågade om vi ville komma och rida, och självklart vela vi det, så då drog vi iväg till västerlima.
malin var kalasrädd för hästarna, men det gick bra ändå.
gosade lite med valparna med, dom har blivit galet stora nu. ändå lika söta.

det som återstår av dagen ska jag tillbringa framför tvn med massa jävla avsnitt av futurama.
det kommer totalrocka. moget att säga rocka. jag gör det ändå.

imorgon ska vi ner på stan och fika och vara allmänt trevliga.
sen ska jag iväg till västerlima igen, övertalade pappa att dom skulle grilla så jag kunde komma och äta.
för att visa min tacksamhet så tänkte jag baka åt dom. mest åt helén eftersom det är morsdag. gud vad jag är snäll. läre komma ihåg och ringa mamma på söndag med. något som absolut inte får glömmas bort.

kan tänka mig att jonathan dyngar som ett as på bajstranan nu, hahah.

anyway, har aldrig haft något vettigt att skriva och har det inte nu heller.
så nu får det fan vara nog.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0