dont you come back no more

dagen har varit jävligt slapp. började morgonen med idrott som vanligt. ute och strosade i bollnäs.
kom till skolan, och då fick jag lov att hjälpa till att intervjua folk som vela vara med i elevrådet.
så det blev fan bara en lektion idag, toppen!

var hem till bettan och pluggade lite smått.
malin sket en lök då dom inte hade nå toapapper, så där satt hon och skrek så bettan fick lov att gå över till grannen. det tyckte jag var värt att nämna här i den ofattbara tråkiga bloggen. så there you go!

drog hem på kvällskvisten och skulle plugga röven av mig.
det slutade med att jag städade och plockade som en jävla morsa. började till och med packa väskan, och det är lite väl tidigt att göra det nu - men att för att undvika att plugga.
tvättade massa kläder, samt hallmattan, och belive me - det var på tiden att jag gjorde det.
så nu ska den hänga ute på balkongen i 78 år innan den torkar. värt att notera, eller inte.
började som smått med pluggandet iaf, men då kom rille hit och behövde datorn för att skriva pm till nationella.
hence, no pluggning!

men nu tar jag igen lite, ska lägga mig och läsa till samhällsprovet nu.
mycket troligen så kommer jag somna för att det är så otroligt jävla tråkigt! har somnat alla andra gånger då jag försökt läsa. snyggt att få ig på prov för att det är tråkigt, 5/5 toasters! kanonkul!

anyway, nog med ordbajsningen nu.
försöka göra lite nytta.

Kommentarer
Postat av: Rille

vadå ingen pluggning? jag skrev exakt 134 ord ;)

2008-05-06 @ 16:47:06
Postat av: Anonym

haha, okey då, du gjorde verkligen en snygg insats ;)

2008-05-06 @ 17:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0