FROOSH!

hade mina sista prov i skolan idag! TYP YES! klar med skolan. en aning skönt känns det ju. vill bara bajsa över hela torsberg nu, så jävla skönt känns det! MMMMMMMM
iofs så sög jag på första provet, men det skiter jag i nu. andra gick iaf bra. WOHO, typ.
sen suger det ju kuk att urkund ska vara så jävla sämst att massa av mina arbeten inte har kommit in än. DET ÄR SÄMST och jag blir skitförbannad. får lov att gå och prata med alla lärare imorgon och berätta att deras system är sönderknullat. det ska jag tammefan göra.

jag och malin kände att vi gav mycket av oss själva idag och drog ihop pojkarna till långnäs och spelade brännboll. som en liten träning inför studentbrännbollen. dock så sög vi så in i helvete, jag och malin, så det var ju lite tråkigt. men still, vi spelade. jag, malin, stefan, jonathan, tobias, nicke, peo, pj, håkan och petter. testosteronet flödade.
det var skoj, skoj, skoj.

pratade även mer med J idag. det var också skoj. han må vara lite knäpp, men still, ganska sött det han sa. satte världens press på mig, så jag fick enbart lov att nicka och låta glad. men kul ibland det med.

ANYWAY, imorgon bitti ska jag och marlin iväg och sola sedan simma. sedan blir det en skitlektion så småbarnen kan komma och titta på oss. sedan bär det av till farmor, hämta lite grejer samt shopping. kalasbra. mysigt med en mindre roadtrip med marlin.


nu vill jag inte skriva nå mer.
HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0