ingen stund att vila

är i sthlm nu, mysigt med mamma.
igår var jag, mamma, fredrik, carro och jimmy på grönan. hela dagen också. det var mycket roligt och mysigt. regnade som smått, men det gick ändå. stort jävla minus var att det sprang runt äckliga jävla clowner precis överallt, så jag var på helspänn hela tiden och fick lov att fly några gånger. annars så.
hoppade på en buss och åkte runt lite, träffade världens skönaste busschaffis. han gick fram till tre tyskor och började prata, på svenska, om hur bra claes ohlssons är, "das gut affär". galet roligt just det tillfället.

sen var det si som så att den omtalade ångesten kom över mig i natt när jag tänkte sova. låg och tänkte lite smått på vad jag har att göra nästa vecka. kom på att det var historia uppsatsen, geografi uppsatsen, filosofi redovisning, matte C nationella, filmanalys på filmkunskapen, samhällsprov, plus lite mer småarbeten. DET SUGER! tänkte jag, och gick upp och satte mig med internationella relationer, samC, och satt uppe några timmar och pluggade.
somnade äl runt 6, vaknade 11 och fortsatte med samC, sedan gick jag över till filosofin. typ klar med redovisningen nu, galet skönt. den kommer suga som fan, men den är ändå gjord.

kreta om en vecka, men på något sätt så är det inte alls nå lugnande. eftersom jag har ännu mer att göra veckan jag kommer hem än vad jag har att göra nu.
Hej, jag heter johanna och jag har ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0