kalabaliken

sista april var en väldigt lyckad kväll.
det började med att vi var hos nippel och grillade. detgick asbra och vi hade det trevligt.
sedan bestämde vi att vi skulle träffa upp killarna på skolan och spela king, det blev tyvärr inget av det eftersom vi inte hade någon boll. så vi gick hem till tobias ist, och där var det riktigt roligt.
bettan fick i sig bra jävla mycket sprit, och det var bra! malin somnade i stolen, men sen kom hon in i andra andningen innan vi drog ner på sportbaren. jag satt och pratade med pontus hur länge som helst.
åkte ner på tranan först, men det sög väl så gick på sportbaren ist. drack tequila och shakade lite ass. gick tillbaka till tranan och dansade hur mycket som helst. det har fan blivit standard nu. träffade ett antal roliga människor, och det hände massa roliga saker.

sedan skulle vi hem, jag träffade swing och det gjorde väl hela min kväll. hah.
åkte iaf till lenninge, satt och pratade med pontus ännu mer. H vela gå och lägga sig, så skulle gå in till sovrummet, dock så svimmade jag (äcklig jävla huvudvärk) och det var jävligt pinsamt. så han fick lov att vara en söt människa och bära in mig till sängen, spasmer som en halvdöd fisk, och världens ångest och allmänt pinsamt var det.
men vafan, det är sånt som händer. H blev lite smårädd, tror jag nog.
vaknade imorse av att det lät misstänktsamt uppifrån annas rum, och tro på fan.
en snarkandes karl brevid gjorde det hela inte så mycket bättre. men jag är inte den som klagar.
blev som smått lite panik över skjuts hem när vi vaknade, men josefin ställde upp som tur var.

men still, en asrolig kväll!
har diskat lite smått och plockat lite. åker iväg till mamma ikväll, då blir det mys hela helgen.
5 toast av 5. kalaskul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0