med lilla dig i knät.

för att undvika att jag faktiskt skulle kunna klara av provet imorgon så sitter jag här vid datorn istället. det känns som det bästa alternativet än plugg. har även diskat, tvättat och lagat mat! blev fan hemlagat idag, känner mig ofantligt duktig.
det här med att inte plugga till provet gör jag utav ett litet uppror till ulla. det är nämlilgen så att jag gör samA, sen i ettan eftersom jag gick ib då, så läre göra skiten nu. och senast igår sa ulla till mig att jag hade ett prov kvar. när jag gick till henne idag, happiest as ever, så säger hon att jag har 3 prov kvar att göra. IN ME! jävlar vad less jag blir. massa skitsnack. så veckan när jag kommer hem från kreta är det först ett prov samt redovisning på tisdagen, sedan på onsdag blir det filosofiprovet, på torsdagen är det 3 samhällsproven och på fredag blir det geografiprov. spräck mig här och nu för i helvete! grinig som fan.
sen har jag väl självklart glömt ett hundratals olika saker. i skrivandets stund kom jag på 2 artiklar och en fördjupning som ska vara gjort till religionen och analys i svC. självmordskandidat.
OCH IDROTTEN!! den hade jag totalglömt! sug min feta dolme! hur ska jag hinna klämma in allt det här på 4 dagar? läre ju fö i helvete till badhuset och simma cirka 10 gånger med. fan vad less man blir.
maC nationella på fredag toppar min närvaro och jag känner mig allmänt jävla läskig.

till råga på det här skiten har vi balen som lär bli fixad, helst igår eller nå.
bordsplaceringen kommer vi sitta med på playan i kreta och fixa med.
dra åt helvete.

en flaska sprit och massa cigaretter till det här, så.
Hej, jag heter Johanna och är grinig, flyförbannad, galet less på skolan, ångestladdad och allmänt jävla slapp!
vad heter du?

Kommentarer
Postat av: Elinpelin83

Må skolan brinna i helvetet

2008-05-07 @ 19:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0