saknar rak analys

hemkommen. packat upp min morsan-packning vilket tog en jävla tid.
till råga på allt så hade min jävla tvål gått sönder, så det var flytande tvål i hela jävla väskan.
det kan man ju fråga sig om det är roligt eller inte. inte säger jag.

helgen har varit trevligt, med undantag av ett litet pucko som är dum i huvudet.
mamma öppnade käften och var asgrov. jimmy hade skvallrat för henne, och det tyckte jag var jävligt pinsamt.
köpt massa skit också, lite behövde jag faktiskt.
så blir det la jämt.
nu sitter o och tjatar och jag känner mig jävligt less på honom.
somliga lyssnar aldrig.
bra tydligt nu.

och nu när mamma påminnde mig så slog det mig att hon fyller år imorgon.
ångest. har mjölkat henne på galet mycket pengar hela helgen, och jag hade ingen present med mig till henne. känner mig som en jävligt dålig dotter nu. TYPISKT!

om man skulle ta och sluta gapa efter kuk och göra något ist.
kände dirr när jag kom in i lägenheten att jag var tvungen att plugga. galet mycket att göra, minst sagt.
men det skiter jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0